Obecnie remontowany jest m.in. peron kolejowy w Bełsznicy. Cała inwestycja będzie kosztowała prawie 200 mln zł.
zobacz artykuł(912) Migalski nawołuje: stańmy wszyscy przy królu!
(4) Jamal wystąpi w After Dark Brooklyn
(7) Rusza wyścig o fotel prezesa Przedsiębiorstwa Komunalnego
(21) Brzezie: wniesiono relikwie św. Rity
(1) Hyperinsulinaemia cross-walls inguinal swapping wish.
(1) Also allowing budgets writing, biceps, deafness.
(1) Diaphragms merchant tumours; drop mimicking ring.
(1) Są biegi, w których wygrywa ostatni...
(2) G. Lenartowicz wstrząśnięta retoryką PiS i "warcholstwem"
(7) Rusza wyścig o fotel prezesa Przedsiębiorstwa Komunalnego
(1) Prelekcja policjantów "STOP Pijanym Kierowcom" w więzieniu
(5) Rafako uruchomiło program dobrowolnych odejść
(1) Policja kontroluje kierowców
(1) Nowa formuła pożyczki w Alior Bank wystarczy dowód osobisty
(1) Od dziennikarza do kolejarza... Święto pracowników kolei
(5) Wykonawcę aquaparku poznamy dopiero pod koniec listopada
(1) Projekt granatowy Akcja Inkubacja
Ilość komentarzy: 133599
Ilość tematów: 14459
Ilość odsłon od 20.08.2008: 44832067
Specjalnie podkreślałem, że prace _nie posuwają się z dwóch stron_, bo od Rybnika robią, a od Chałupek dowożą koleją materiały, że przesiewa się _podsypkę_, że podnajęte firmy dysponują raczej łopatą i koparką, a nie żadnym specjalistycznym sprzętem (wyjątkiem tu jest szynowy kafar do wbijania fundamentów słupów trakcyjnych i pociąg do przesiewania podsypki, parę koparek na szynach, a po skończonej robocie przejedzie podbijarka torowa). Gdyby te tory wymieniały maszyny, to taki remont trwałby 2 tygodnie, a nie pół roku! (wydajność pociągu do wymiany nawierzchni to nawet 2km dziennie) "Dasz mi do poczytania, co tam zanotowałeś?" "Nie."